پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ 
همزمان با آغاز سال نو صورت گرفت
پیام نوروزی سرپرست شركت آبفا كهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال جدید
((یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال))
سال نو با نسیم جان نواز بهاری، الطاف و عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.
بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن، بهار یعنی از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن و حتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد از تدبیر کننده بی همتای خویش و بوجود آورنده و گرداننده شب و روز، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم. 
بهار این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی و صحنه جهان آئینه نمای قدرت خداوندی منبعث می گردد و طراوت نمایان می شود و ایران کهن این رویش و شکوفایی را با نام نوروز باستانی گرامی می دارد.
نوروز، مژده رسیدن بهار سحرآمیز طبیعت را به ما می دهد و بهار طبیعت دریچه ای برای گام نهادن به بهارستان جان است که بهارش بی خزان و جاوید.
 و اکنون با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت ، فرارسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت و نویدبخش تحول احوال و دگرگون شدن دلها را به ارمغان آورده، به همه ایرانیان خصوصا به کلیه همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از آستان حضرت احدیت و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفائی برای تمامی همکاران در سراسر میهن عزیزمان ایران اسلامی مسئلت می نمائیم.
 امیداست سال ۱۴۰۰ با همدلی و هم افزائی و انسجام کاری بیشتر، سالی سرشار از سلامتی ، شادمانی و ایامی نیک همراه با خیر و برکت برای کشور عزیزمان ایران وآکنده از موفقیت برای خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب باشد. 
 
 
اسفندیار برخه
سرپرست شرکت آب و فاضلاب 
استان کهگیلویه و بویراحمد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0